عکس؛ خوانندگی و حرکات موزون هیگواین با ریش بلند!

عکس؛ خوانندگی و حرکات موزون هیگواین با ریش بلند!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که گونزالو هیگواین، مهاجم آرژانتینی سابق یوونتوس و رئال مادرید که این روز ها در باشگاه اینترمیامی در لیگ آمریکا توپ می‌زند، روحیه‌ی بسیار بالایی داشته و حالش خوب است چرا که در ویدیویی که از او منتشر شده، این بازیکن در اردوی تیمش در حال خوانندگی و اجرای حرکاتی موزون است.

به گزارش فوتبالی، گونزالو هیگواین از زمانی که از فوتبال اروپا رفت و راهی باشگاه اینترمیامی در لیگ آمریکا شد، سر و وضع خود را تغییر داد و ریش های بلندی گذاشت و مو هایش را از ته تراشید تا چهره‌ی جدیدی داشته باشد. اکنون او در اردوی تیمش مشغول به خوانندگی و اجرای حرکات موزون شده است و به همین علت تبدیل به سوژه‌ی رسانه‌ها و کاربران شبکه های اجتماعی در این مدت گردیده است.

هیگواین آهنگ معروف دسپاسیتو را برای هم تیمی های خود اجرا می‌کند و در بخش هایی از این ویدیو روی میز شام می‌رود و سپس از روی آن پایین پریده و حرکاتی موزون از خودش به نمایش در می‌آورد.

هیگواین در فوتبال اروپا حضور در باشگاه های رئال مادرید، میلان، چلسی و یوونتوس را تجربه کرده است و اکنون در سال های پایانی دوران حرفه‌ای خود در تیم اینترمیامی که متعلق به دیوید بکام است به سر می‌برد.

1470