عکس؛ بچه‌ای که از فریاد بازیکنان ایتالیا گوش‌هایش را گرفت!

عکس؛ بچه‌ای که از فریاد بازیکنان ایتالیا گوش‌هایش را گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی - در یک تصویر جالب که از پیش از آغاز یکی از بازی های تیم ملی زیر 21 ساله های ایتالیا درگذشته به ثبت رسیده بود. یک پسر بچه که به همراه اعضای تیم وارد میدان شده، از فریاد های بلند بازیکنان ایتالیا روی سرود ملی این کشور، سرسام گرفته و با دست گوش های خود را می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی، تصویر این بچه بسیار مورد توجه قرار گرفته بود چرا که همانطور که در عکس مشخص است، بازیکنان ایتالیا با تمام وجود خود در حال فریاد زدن سرود ملی کشورشان هستند و همین مسئله موجب شده تا سر و صدای بسیار زیادی ایجاد شود و گوش های این پسر بچه آزرده شوند و او هم با دست گوش های خود را گرفته است. البته پسربچه‌ی دیگری که در کنار او قرار دارد، در حال خواندن سرود ملی ایتالیاست و دست خود را روی سینه‌اش گذاشته است و به نظر می‌رسد که از سر و صدا و فریاد های بازیکنان تیم ملی ایتالیا آزرده نشده است.

در این تصویر این بچه کنار فدریکو کیه‌زا قرار دارد و او هم با صدایی بلند و بالا سر این پسر بچه سرود ملی کشورش را می‌خواند که همین مسئله موجب سرسام گرفتن این بچه شده که با دست سعی در گرفتن گوش هایش دارد!

این عکس مربوط به زمانی است که کیه زا هنوز در تیم ملی زیر 21 ساله های ایتالیا توپ می‌زد و مربوط به سال 2019 است. کیه زا در حال حاضر در تیم ملی بزرگسالان ایتالیا جایگاه خوبی دارد.

1470