کربکندی: دیگر نباید به راحتی امتیاز از دست دهیم/ تصمیم خداحافظی حدادی‌فر با خودش است

کربکندی: دیگر نباید به راحتی امتیاز از دست دهیم/ تصمیم خداحافظی حدادی‌فر با خودش است

پایگاه خبری فوتبالی- سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: وضعیت‌مان در جدول اصلا خوب نیست و باید بتوانیم همه بازی‌های خانگی‌مان را ببریم و امتیازی از دست ندهیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، رسول کربکندی درباره آخرین وضعیت ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم‌مان آرامش بهتری دارد و تمرینات خوبی را دارند انجام می‌دهند. بچه‌ها چهار روز هم در اصفهان صبح و بعد از ظهر تمرین کردند. درست است در بازی دوستانه مقابل سپاهان شش گل زدیم اما نباید به آن‌ بازی دلخوش کرد چون بازیکنان ملی‌ پوش سپاهان غایب بودند. البته در مجموع شرایط‌ بازیکنان‌مان خوب است اما وضعیت‌مان در جدول اصلا خوب نیست و باید بتوانیم همه بازی‌های خانگی‌مان را ببریم و حداکثر امتیاز را از بازی‌های خارج از خانه کسب کنیم. مهم این است که دیگر به راحتی امتیاز از دست ندهیم.

او با بیان این‌که ذوب‌آهن ۵۲ سال سابقه دارد و تیم پر افتخاری است اما این فصل وضعیت ‌به این شکل پیش آمد، گفت: امیدواریم امسال بتوانیم خودمان را از این منطقه دور کنیم و در لیگ بمانیم و سال بعد با یک شرایط بهتر و برنامه‌ریزی بهتر به جایگاه اصلی خودمان برگردیم. به هر حال فوتبال است و نمی‌توان هیچ چیز را ۱۰۰ در صد گفت. مجتبی حسینی در کنار ما خواهد بود و قراردادش یک سال و نیم خواهد بود اما به هر حال درباره آینده باید متناسب با شرایط برنامه ریزی کرد.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در خصوص این‌که باشگاه ذوب‌آهن علاقه‌مند به جذب چند بازیکن استقلال بود، عنوان کرد: طبیعی بود که ما یک سری بازیکنان را برای پست‌های مختلف بخواهیم اما بازیکنانی که آزاد باشند و قیمت مناسبی داشته باشند را پیدا نکردیم اما در هر صورت مجتبی حسینی خیلی به دنبال بازیکنان اسمی نیست و بازیکنانی را می‌خواهد که بتوانند برای تیم خوب کار کنند و تلاش کنند. چند بازیکنی را هم که جذب کرده همین تفکر را دارند و جوان و پر تلاش هستند. او بیشتر بازیکنانی را می‌خواهد که در خدمت تیم باشند.

او در رابطه با پیشنهادات برخی تیم‌ها برای جذب بازیکنان ذوب‌آهن گفت: یکی دو بازیکن ما پیشنهاداتی داشتند اما پیشنهاد کتبی برای ما نرسید. بازیکنانی مثل میلاد جهانی پیشنهاداتی داشتند اما بیشتر این مساله رسانه‌ای بود و هیچ درخواستی از هیچ جایی برای انتقال این بازیکنان به ما نرسید.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره خداحافظی قاسم حدادی‌فر بیان کرد: من ابتدا در کل معتقدم بازیکن نباید بگذارد گذشته‌اش خراب شود و بعد خداحافظی کند. یک بازیکن بزرگ در دوران خوبش باید خداحافظی کند. تصمیم قاسم حدادی‌فر با خودش است و به هر حال ۳۶ - ۳۷ سالش است و به نظر من آن خاطرات خوب نباید فراموش شوند. او بازیکنی بوده که سال‌ها برای تیمش زحمت کشیده و کاپیتان تیم بوده و هر تصمیمی خودش بگیرد برای باشگاه هم قابل احترام است.

7474