بارسلونا با مادر هافبک یوونتوس وارد مذاکره شد؟

بارسلونا با مادر هافبک یوونتوس وارد مذاکره شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - حرف و حدیث هایی مطرح شده که آدرین رابیو، هافبک فرانسوی باشگاه یوونتوس که سابقه بازی در باشگاه پاری سن ژرمن را هم دارد، ممکن است در لیست خوان لاپورتا، رئیس جدید باشگاه بارسلونا قرار گرفته باشد و در تابستان آینده راهی باشگاه بارسلونا شود.

به گزارش فوتبالی، مادر آدرین رابیو، ایجنت او و در واقع مدیر برنامه‌اش است و اکنون روزنامه کاتالانی موندو دپورتیوو مدعی شده است که مادر آدرین رابیو مذاکرات خود را با باشگاه بارسلونا آغاز کرده است تا این بازیکن را در تابستان آینده راهی نیوکمپ کند. رابیو در یوونتوس جایگاه نسبتا خوبی دارد و توسط پیرلو در بازی های مختلف به کار گرفته می‌شود اما خود رابیو ترجیح می‌دهد که بازی در لیگ اسپانیا و بارسلونا را هم تجربه کند و به همین جهت مادر او با باشگاه بارسا بر سر این قضیه مذاکره می‌کند.

به نظر می‌رسد که بارسلونا در تابستان آینده تغییر و تحولات زیادی خواهد داشت چرا که با آمدن خوان لاپورتا به این باشگاه روند تحولات در بارسا آغاز شده است. در حقیقت به نظر می‌رسد که بارسلونا برای تقویت خود و بهبود وضعیتی که داشته به این نیاز دارد که بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد و باید دید که این بازیکنان جدید چه کسانی هستند.

1470