مقدماتی جام جهانی؛ همه غول‌های اروپا پیروز شدند اما آلمان باخت!

مقدماتی جام جهانی؛ همه غول‌های اروپا پیروز شدند اما آلمان باخت!

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه‌ی دیدار های مرحله مقدماتی جام جهانی قطر 2022 در قاره اروپا، در هفته سوم این بازی ها و مسابقاتی که امشب برگزار شد، فرانسه، ایتالیا، انگلیس و اسپانیا مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند اما آلمان در یک بازی غیر منتظره با نتیجه 2 بر 1 مقابل مقدونیه شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، ایتالیا بازی خود را با نتیجه 2 بر 0 مقابل لیتوانی برد و فرانسه هم با یک گل بوسنی را شکست داد. گل های ایتالیا توسط سنسی و ایموبیله به ثمر رسید و تک گل فرانسه را هم گریزمان به ثمر رساند.

انگلیس بازی خود را با نتیجه 2 بر 1 مقابل لهستان در ورزشگاه ومبلی برد و گل های انگلیس را در این بازی هری کین و مگوایر به ثمر رساندند. اسپانیا هم با نتیجه سه بر یک مقابل کوزوو به پیروزی رسید. در این بازی برای ماتادور ها جرارد مورنو، فران تورس و دنیل المو گلزنی کردند.

اما عجیب ترین نتیجه امشب در بازی آلمان و مقدونیه رقم خورد جایی که آلمان ها در حالی که میزبان بودند با نتیجه 2 بر 1 مقابل مقدونیه شکست خوردند. در این بازی برای آلمان گوندوگان گلزنی کرد اما این گل کافی نبود و بازیکنان مقدونیه دو بار گلزنی کردند تا ژرمن ها اولین باخت خود در مقدماتی جام جهانی را متحمل شوند.

1470