فان؛ اگر مسی، رونالدو، صلاح و نیمار کچل بودند چه شکلی می‌شدند؟!

فان؛ اگر مسی، رونالدو، صلاح و نیمار کچل بودند چه شکلی می‌شدند؟!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای سال های زیادی رقابتی بسیار جذاب در مستطیل سبز داشتند و تمام نگاه ها را به خود خیره کردند و بر جذابیت فوتبال افزودند. آن‌ها همچنان هم روی فرم هستند و بازی های خوبی از خود ارائه می‌دهند اما از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شده‌اند و این اتفاق خیلی زود یعنی در مرحله یک هشتم نهایی افتاد.

به گزارش فوتبالی، محمد صلاح و نیمار هم دو بازیکنی هستند که در مجموعه ستارگان جهان فوتبال قرار می‌گیرند و در سال های اخیر با بازی های خوب خود مورد توجه قرار گرفته‌اند. یکی از نکته‌هایی که از ستارگان فوتبال مورد توجه است و همواره به آن نگاه می‌شود، مدل موی بازیکنان است که در واقع زیر نگاه رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی قرار می‌گیرد و این مسئله باتوجه به دیدن شدن همیشگی ستارگان فوتبال امری طبیعی است.

رسانه futbolrank برای شوخی با ستارگان فوتبال، در یک طرح فتوشاپی موهای محمد صلاح، نیمار، کریستیانو رونالدو و لئو مسی را حذف کرده است و تصویر جالبی از آن ها به وجود آمده است!

تمام این ستارگان فوتبال مدل موی مخصوص خود را دارند و اکنون در حرکتی بامزه با حذف مو های آن‌ها در طرحی ساختگی، تبدیل به بازیکنانی کچل و بی مو شده‌اند!

1470