عکس؛ امضا دادن رونالدو به بچه‌ای که ماموران امنیتی کنارش زدند

عکس؛ امضا دادن رونالدو به بچه‌ای که ماموران امنیتی کنارش زدند

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس پس از اینکه شب گذشته توانست در بازی مقابل لوکزامبورگ گلزنی کند، امروز و در حالی که از هتل تیم ملی پرتغال بیرون آمد تا به همراه تیم به اردو پایان دهد، با هجوم هواداران و دوستداران خود مواجه شد که در این میان یک بچه به سمت او دوید و از رونالدو امضا می‌خواست.

به گزارش فوتبالی، طبیعتا نیرو های امنیتی این بچه را کنار زدند و مانع از نزدیک شدن او به کریستیانو رونالدو شدند تا رونالدو بتواند با آسایش و آرامش به مسیر خود ادامه دهد اما فوق ستاره پرتغالی با دیدن این صحنه راه رفتنش را متوقف کرده و روی جای خود ایستاد و از ماموران امنیتی خواست تا اجازه دهند یک امضا به این بچه بدهد. به نظر می‌رسد که رونالدو با دیدن دویدن این فرد به سمتش و رفتار ماموران امنیتی اکنون می‌خواست به او امضا دهد تا این قضیه وجهه و چهره‌ی بدی نداشته باشد. رونالدو پیراهنی که این پسر آورده بود را گرفت و یک طرف آن را به دست یکی از ماموران امنیتی داد و روی آن امضا زد.

در واقع رونالدو نسبت به این پسر که به سمتش دویده بود و از او امضا می‌خواست بی تفاوتی نکرد و با وجود اینکه ماموران امنیتی او را از سر راه کنار زده بودند اما صبر کرد و به او امضا داد.

1470