سوژه روز؛ فروش بازوبند جنجالی رونالدو برای کمک به یک کودک بیمار

سوژه روز؛ فروش بازوبند جنجالی رونالدو برای کمک به یک کودک بیمار

پایگاه خبری فوتبالی – بازوبندی که کریستیانو رونالدو در دیدار تیم ملی پرتغال مقابل صربستان به دلیل عصبانیت پرت کرد به حراج گذاشته شد تا درآمد حاصل از آن برای جراحی یک کودک خرج شود.

به گزارش فوتبالی، پس از آن که کریستیانو رونالدو در دیدار مقابل صربستان بابت گل اعلام نشدن ضربه‌اش عصبانی شد و بازوبند را پرتاب کرد برای بسیاری جای سوال بود که چه بر سر بازوبند آمد. حالا خبر رسیده یکی از مسئولین تدارکات ورزشگاه بازوبند را برداشته‌ و تصمیم گرفته برای درمان گاوریل دوردویچ، ‌کودک ۶ ماهه‌ای که از مشکل نخاعی رنج می‌برد آن را به حراج بگذارد.

هزینه درمان دوردویچ نزدیک به ۲.۵ میلیون یورو است و تصور می‌رفت با فروش این بازوبند این مبلغ تامین شود اما تا این لحظه بیشترین پیشنهاد برای خرید بازوبند تنها ۵ هزار پوند بوده و ۲ روز هم تا پایان این مزایده وقت باقی مانده.

در شرحی که درباره این بازوبند در شبکه اجتماعی مرتبط با این مزایده نوشته شده آمده: این بازوبندی است که کریستیانو رونالدو در ورزشگاه میتیچ از دست خود جدا کرد و آن را در ورزشگاه جا گذشت. این بازوبند بیشترین توجهات را به خود جلب کرده و اگر پیشنهاد خوبی در این حراجی داشته باشید می‌توانید آن را خریداری کنید. تمام درآمد فروش این بازوبند برای درمان گاوریل خرج خواهد شد که از آتروفی عضلات نخاعی رنج می‌برد.

1101