صلاح: ماجرای من و راموس مربوط به گذشته است

صلاح: ماجرای من و راموس مربوط به گذشته است

پایگاه خبری فوتبالی – محمد صلاح در جدیدترین گفت و گوی خود به مارکا از تقابل با رئال مادرید و شرایط لیورپول گفته.

به گزارش فوتبالی، بخش‌هایی از گفت و گوی صلاح به شرح زیر است:

*اولین چیزی که پس از قرعه لیورپول به ذهنم رسید؟ اینکه چقدر خوب می‌شود به نیمه نهایی برسیم. ترجیح خاصی نداشتم که به یک تیم برخورد کنیم. برای من اهمیتی ندارد که با رئال مادرید در این مرحله بازی کنیم یا فینال. همه تیم‌ها خوب هستند.

*انگیزه خاص داشته باشم؟ انگیزه من برنده شدن و رسیدن به نیمه نهایی است. چیزی که قرار است اتفاق بیفتد نتیجه فینال کیف را تغییر نمی‌دهد. آن بازی مربوط به گذشته است. انگیزه جلوی راموس؟ (خنده) آن بازی مربوط به گذشته است و من به آن فکر نمی‌کنم. به تیم فکر می‌‌کنم. همه تمرکزشان روی تیم‌شان است و همه می‌خواهند برنده شوند.

*از سال ۲۰۱۸ ما لیگ برتر را برده‌ایم و این تغییر بزرگ ما نسبت به آن زمان است. رئال مادرید ضعیف‌تر شده؟ شرایط متفاوت است. آن‌ها بازیکنان زیادی مانند رونالدو (بهترین بازیکن تاریخ باشگاه) را انجام داده‌اند و هازارد را خریده‌اند اما او مصدوم شده. بدشانس بوده. تیم‌شان متفاوت شده. آن‌ها بازیکنان خوبی دارند اما رونالدو را از دست داده‌اند. مطمئن هستم آن‌ها آماده‌اند و ما هم باید آماده باشیم.

*اینکه رئالی‌ها مدعی قهرمانی‌اند من را نگران می‌کند. آن‌ها در ۱۰ دوره اخیر ۴ بار قهرمان شده‌اند.

*کدام بازیکن رئال مادرید را دوست دارم؟ نمی‌توانم کسی را انتخاب کنم. اکثریت بازیکنان‌شان خوب هستند. با هازارد دوست هستم اما او در حال حاضر بدشانس است. با مودریچ هم رابطه خوبی دارم و چندبار یکدیگر را دیده‌ایم. نمی‌توانیم یک نفر را انتخاب کنم.

*درباره زیدان؟ او مربی بزرگی است و ۳ بار قهرمان شده است. رئال را ترک کرد اما در بازگشت هم قهرمان شد. او الگوی دوران کودکی من بود.

*رابطه‌ام با کلوپ؟ رابطه‌ای طبیعی و حرفه‌ای.

*بدون حضور هواداران آنفیلد ضرر بیشتری کرده تا سانتیاگو. تیم ما از این نظر ضرر بیشتری کرده است.

*نمی‌دانم در المپیک بازی خواهم کرد یا نه. همه باید توافق کنند. حتی باشگاه.

*در ایتالیا و انگلیس بازی کرده‌ام. امیدوارم برای چند سال دیگر هم بازی کنم. به اسپانیا بروم؟ چرا که نه!

1101