کاسانو: تمام شب با توتی بیرون بودیم، صبح مستقیما به تمرین می‌رفتیم!

کاسانو: تمام شب با توتی بیرون بودیم، صبح مستقیما به تمرین می‌رفتیم!

پایگاه خبری فوتبالی – آنتونیو کاسانو از سریالی که درباره توتی ساخته شده ناراضی است و حقایق دیگری درباره دوران بازی‌اش بیان می‌کند.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر از شبکه اسکای اسپورت یک سریال درباره زندگی توتی پخش می‌شود که شخصیت‌های زیادی در آن مانند اسپالتی و کاسانو حضور دارند. کاسانو از این سریال راضی نیست و به انتقاد از آن پرداخته.

کاسانو در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: اصلا این سریال را دوست ندارم زیرا تنها ۵ درصد از واقعیت را نشان می‌دهد و بقیه کار تخیلی است. من را جوری نشان داده‌اند که انگار رفتاری تهاجمی دارم و متجاوز هستم و خانواده او می‌‌خواهند از شر من خلاص شوند. ببینید... اعتراف می‌کنم که کاملا دیوانه هستم اما همیشه در خانه فرانچسکو به خوبی رفتار کردم. هیچ وقت در را نمی‌کوبیدم. بیایید درباره بازیگری که به جای من بازی کرده اصلا صحبت نکنیم. شاید زیبا نباشم اما او واقعا بد است. بازیگری که جای توتی بازی می‌کند بیشتر شبیه به ماتیا پرین است!

کاسانو در ادامه افزود: در ۵ یا ۶ ماه اول توتی مجرد بود. به همین دلیل شب‌ها بیرون می‌رفتیم و تا صبح بیرون می‌ماندیم. برخی اوقات تمام شب بیدار می‌ماندیم و صبح مستقیما به تمرین می‌رفتیم. سپس او نامزد کرد و من تمام مشکلات را خودم ایجاد کردم. تنها ۲۰ سال داشتم.

1101