کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ اعتراض ایران به میزبانى بحرین را مى‌دهد

کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ اعتراض ایران به میزبانى بحرین را مى‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی- یک پایگاه خبری در عراق اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ اعتراض ایران به میزبانی بحرین در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی را خواهد داد.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، پایگاه خبرى الفرات عراق نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودى پاسخ اعتراض ایران به میزبانى بحرین در مسابقات مقدماتى جام جهانى و در گروه سوم را مى‌دهد.

در گزارش الفرات آمده است: «کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمى اعتراض عراق در خصوص تغییر برنامه مسابقات باقیمانده در این مرحله را رد کرده است. AFC با رد اعتراض عراق اعلام کرده زمان و برنامه برگزارى بازى‌ها قطعى است و تیم ملى عراق در هفته اول بازى‌هاى باقیمانده که به صورت متمرکز در منامه برگزار مى‌شود، استراحت خواهد داشت، در دور دوم مقابل کامبوج قرار مى‌گذرد، در مسابقه آخر به مصاف هنگ‌کنگ مى‌رود و در آخرین بازى برابر ایران قرار مى‌گیرد.

فدراسیون فوتبال عراق در اعتراض به این برنامه اعلام کرده بود که مى‌بایست طبق برنامه قبلى مسابقات ابتدا با هنگ‌کنگ بازى کند و سپس به مصاف کامبوج برود که این اعتراض پذیرفته نشد.»

الفرات در ادامه نوشته است: «به گفته یک منبع آگاه، کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز به شکل رسمى به اعتراض ایران پاسخ نداده است. در حالى که فدراسیون فوتبال ایران به پذیرش میزبانى منامه در بازى‌هاى باقیمانده این گروه و عدم پذیرفتن درخواست ایران براى میزبانى مسابقات اعتراض کرده است. انتظار مى‌رود AFC در روزهاى آتى به صورت رسمى پاسخ اعتراض ایران را بدهد.»

عراق در این گروه با ١١ امتیاز صدرنشین است، بحرین با ٩ و ایران با ٦ امتیاز در جایگاه‌هاى دوم و سوم قرار دارند.

7655