زووله قرارداد قوچان نژاد را تمدید نمی کند

زووله قرارداد قوچان نژاد را تمدید نمی کند

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال پک زووله هلند اعلام کرد که قرارداد 9 بازیکن خود از جمله رضا قوچان نژاد را تمدید نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی به نقل از ورزش سه، وب سایت هلندی rtlnieuws اعلام کرد که تیم فوتبال زووله این کشور قرارداد 9 بازیکن خود را تمدید نخواهد کرد که نام رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی و 33 ساله این تیم نیز در میان این 9 نفر دیده می شود.

این رسانه اعلام کرده است که باشگاه زووله در پایان فصل تمایلی به تمدید قرارداد 9 نفر از بازیکنان خود ندارد و با آنها خداحافظی می کند. بازیکنانی نظیر رضا قوچان نژاد، مایک ون دوینن، خاویر موس، توماس لام، ویرجیل میسیدجان، یسپر دروست، کلینت لیمنز، مارک-اولیویه دو و نیگل برترام افرادی هستند که در پایان فصل باید از این تیم جدا شوند.

زووله که در جدول لیگ هلند با 29 امتیاز در رده سیزدهم از جدول 18 تیمی قرار دارد، هنوز خطر سقوط به دسته پایین را حس می کند.

قوچان نژاد در سال 2019 و از تیم آپوئل نیکوزیا قبرس به زووله پیوست و در 33 بازی موفق شد 13 گل برای این تیم به ثمر برساند و یک پاس گل نیز بدهد و حالا این بازیکن باتجربه باید در تابستان پیش رو به دنبال تیم دیگری باشد.

پیش از این، بارها اخباری پیرامون حضور قوچان نژاد در لیگ برتر ایران به گوش رسیده بود ولی این بازیکن مشهدی بیشتر دوران حضور خود را در هلند سپری کرده و احتمالا در این تابستان، شاهد اخبار حضور او در فوتبال ایران باشیم.

7655