عکس؛ خون دماغ شدن رونالدو در بازی مقابل لوکزامبورگ

عکس؛ خون دماغ شدن رونالدو در بازی مقابل لوکزامبورگ

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر باشگاه یوونتوس، در بازی تیم ملی کشورش مقابل لوکزامبورگ در یک صحنه روی برخورد دچار خون ریزی بینی شده و در واقع خون دماغ شد. رونالدو در 4 بازی آخر خود برای تیم ملی پرتغال موفق به گلزنی نشده بود و فشار زیادی روی او بود اما او بالاخره مقابل لوکزامبورگ گلزنی کرد و این فشار را از روی خود برداشت.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در بازی قبلی تیم ملی پرتغال مقابل صربستان در دقیقه 93 موفق به گلزنی شده بود اما این گل توسط داور پذیرفته نشد و باعث شد تا رونالدو بسیار عصبانی شود. اکنون کریستیانو رونالدو در بازی مقابل لوکزامبورگ تنش زیادی در طول بازی داشت چرا که می‌خواست هر طور شده گلزنی کند و طلسم گل نزدنش را بشکند و خود را به رکورد علی دایی نزدیک تر کند و در نهایت موفق به انجام این کار هم شد اما او روی یک صحنه در بازی مقابل لوکزامبورگ دچار خونریزی از بینی شد که البته مشکل رونالدو جدی نبود و این خون ریزی خیلی زود بند آمد و او توانست به بازی ادامه دهد.

باید دید که کریستیانو رونالدو در نهایت چه زمانی رکورد علی دایی را به عنوان بهترین گلزن بازی های ملی در کل تاریخ فوتبال خواهد شکست.

1470