عکس سلفی جالب مسی با آگوئرو وقتی که خواب بود!

عکس سلفی جالب مسی با آگوئرو وقتی که خواب بود!

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی به تازگی اعلام کرده است که دیگر در جمع سیتیزن ها ادامه نخواهد داد و فصل آینده قرار است این تیم را ترک کند و باید دید که مقصد بعدی او کجا خواهد بود. حدس و گمان های زیادی پیرامون بارسلونا وجود دارد و یکی از اصلی ترین دلایل این حدس و گمان، دوستی مسی با آگوئرو است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در گذشته در یکی از اردو های تیم ملی آرژانتین و در حالی که سرجیو آگوئرو خواب بود، با او عکس سلفی گرفته است که این مسئله نشان دهنده این نکته است که لیونل مسی و سرخیو آگوئرو در اردوی تیم ملی آرژانتین با هم، هم اتاق بوده‌اند و ارتباطی بسیار خوب و صمیمی دارند به همین جهت شانس آمدن آگوئرو به بارسلونا به خاطر مسی زیاد است.

البته پیش از آن باید تکلیف حضور لیونل مسی در بارسلونا مشخص شود چرا که قرارداد او در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و هنوز خبری از تمدید نشده است و برای آمدن آگوئرو به بارسا به خاطر مسی، اول باید تکلیف ماندن یا نماندنِ خود مسی در بارسلونا روشن شود.

در هر صورت این تصویر مورد توجه قرار گرفته است چرا که نشان دهنده‌ی ارتباط بسیار خوب مسی و آگوئرو در اردو های تیم ملی آرژانتین بوده است.

1470