عکاشه: با برنامه منطقی توانستیم 6گل به سپاهان بزنیم/ ذوب‌آهن با حسینی یکدل تر شده

عکاشه: با برنامه منطقی توانستیم 6گل به سپاهان بزنیم/ ذوب‌آهن با حسینی یکدل تر شده

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: طبق برنامه منطقی سرمربی‌ توانستیم عملکرد خوبی از خودمان مقابل سپاهان نشان بدهیم و به برد پرگلی برسیم.

به گزارش فوتبالی به نقل از فارس،ابوالفضل عکاشه در گفت‌وگویی در خصوص شرایط ذوب‌آهن در سال جدید اظهار داشت: تمریناتمان را از سوم فروردین شروع کردیم. روزی دو جلسه تمرینات خیلی خوب را پشت سر گذاشتیم و تا هشتم در اردو بودیم. بازی با سپاهان روز آخر این اردو بود که توانستیم برنامه‌های کادرفنی را به خوبی اجرا کنیم و با یک بازی خوب مقابل سپاهان 6 بر 2 به پیروزی برسیم. بعد از آن یک روز استراحت کردیم و دوباره از امروز تمریناتمان را برای بازی با صنعت نفت آبادان از سر می‌گیریم.

عکاشه در مورد این که آیا فکر می‌کرد سپاهان را با یک نتیجه سنگین شکست بدهند، گفت: بله، ما در این مدت تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. البته در ابتدای بازی استرس داشتیم که از نظر بدنی کم بیاوریم. اوایل بازی برایمان سنگین بود اما به مرور راه افتادیم. خدا را شکر طبق برنامه منطقی سرمربی‌ توانستیم عملکرد خوبی از خودمان نشان بدهیم و به برد پرگلی برسیم.

وی در خصوص گلزنی خودش در دربی دوستانه اصفهان گفت: من مدتی است که از ناحیه کلیه دچار مشکل شده‌ام. فکر نمی‌کردم بازی کنیم اما دقیقه 60 با نظر کادرفنی وارد زمین شدم و پس از آن گل زدم. در ادامه در یک صحنه با پورقاز وارد کورس و از او رد شدم که مرا از پشت شارژ کرد و به کمرم زد. به زمین خوردم و پس از آن نتوانستم ادامه دهم و تعویض شدم. در کل حدود 15 دقیقه بازی کردم.

عکاشه در خصوص شرایط ذوب‌آهن با حضور مجتبی حسینی عنوان کرد: خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب شده، از وقتی مجتبی حسینی آمده تیم یکدل‌تر شده، همه تلاش می‌کنیم با تدابیر حسینی و کادر فنی تیم عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم در بازی‌های پیش رو نتایج خوبی بگیریم. مطمئن باشید با تلاشی که به کار می‌گیریم می‌توانیم در جدول به جایگاه بهتری برسیم. حسینی، هم از نظر روحی-روانی و هم از لحاظ فنی روی تیم کار کرده، مطمئنم با تدابیر او می‌توانیم صد درصد خودمان را به بالای جدول برسانیم و رتبه تک رقمی کسب کنیم.

وی در مورد جدایی از سپاهان و انتقال به تیم همشهری این تیم اظهار داشت: بعد از حضور محرم نویدکیا با او صحبت کردم و قبول کرد که از باشگاه رضایتنامه بگیرم و به ذوب‌آهن بیایم. من در آکادمی ذوب‌آهن رشد و تا رده امید در این باشگاه بازی کردم. فقط دو سال جدا شدم که به تیم‌های اروند خرمشهر، گل‌گهر سیرجان، آلومینیوم اراک و سپاهان رفتم. از بچگی در ذوب‌آهن بودم و اینجا خانه من است. تیم شهرم است و به نظرم تصمیم خوبی گرفتم. امیدوارم بتوانم برای تیم بزرگ ذوب‌آهن مثمرثمر باشم.

بازیکن جوان ذوب‌آهن در مورد اینکه با مربیان زیادی کار کرده، اظهار داشت: من با امیر قلعه‌نویی، محرم نویدکیا، رسول خطیبی، هومن افاضلی، حمید عبدالهی و رحمان رضایی کار کرده‌ام. همه مربیان خیلی خوبی هستند و من چیزهای زیادی از آن‌ها یاد گرفتم. الان هم سعی می‌کنم از تجربیات مجتبی حسینی استفاده کنم. امیدوارم بتوانم آینده‌ام را با تجربیاتی که از این مربیان بزرگ به دست آورده‌ام تضمین کنم.

عکاشه در خصوص اولین بازی رسمی ذوب‌آهن که روز شنبه مقابل صنعت نفت برگزار می‌شود، گفت: ما 13-12 بازی پیش رو داریم که همه آن‌ها برای ما یک فینال هستند. در تمام بازی‌ها صد درصد برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم. مطمئنم با تدابیر مجتبی حسینی می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم اما شرایطمان خیلی سخت است. تیم‌های خوبی در جدول حضور دارند ولی تلاش بیشتری می‌کنیم تا بتوانیم امتیازات خوبی  جمع آوری کنیم و خودمان را به رتبه‌های بالای جدول برسانیم.

7655