مدیر مس رفسنجان: انصاری به تمرینات گروهی اضافه می‌شود/ می‌توانیم از زمین تراکتور با دست پر خارج شویم

مدیر مس رفسنجان: انصاری به تمرینات گروهی اضافه می‌شود/ می‌توانیم از زمین تراکتور با دست پر خارج شویم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: با سبکی که محمد ربیعی در تیم پیاده کرده می‌توانیم دست پر از تبریز برگردیم.

به گزارش فوتبالی به نقل از فارس،علی‌حیدر رضایی در گفت‌وگویی در خصوص شرایط تیم مس رفسنجان اظهار داشت: تمرینات را از روز سوم فروردین شروع و اردویی را در تهران برپا کردیم. دو بازی تدارکاتی انجام دادیم که ویستا توربین را 2 بر صفر شکست دادیم و در بازی بعدی مقابل نساجی هم صفر-صفر شدیم. بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارند و تیم شرایط خوبی دارد. ان‌شاالله بتوانیم در بازی روز شنبه مقابل تراکتور نتیجه خوبی بگیریم و با دست پر از زمین خارج شویم.

مدیر تیم مس رفسنجان در مورد وضعیت جسمانی بازیکنان عنوان کرد: خداراشکر مشکل خاصی نداریم و تمام بازیکنان در سلامت به سر می‌برند. فقط محمد انصاری به علت گرفتگی عضله مدتی انفرادی تمرین کرد و ان‌شالله از امروز به تمرینات گروهی اضافه می‌شود. همچنین  حامد نورمحمدی هم دچار کشیدگی عضله شده بود که او نیز پس از تمرینات انفرادی و رفع آسیب‌دیدگی قرار است از امروز به تمرینات تیمی ملحق شود. بازیکنانی که تازه به تیم آمده‌اند هم خداراشکر شرایط خوبی از نظر فنی دارند، فقط باید به هماهنگی بیشتری با سایر نفرات برسند که ان‌شالله با تمرینات و برنامه‌هایی که کادرفنی در نظر می‌گیرد این اتفاق هرچه سریعتر می‌افتد.

وی در خصوص وضعیت بهداشتی تیم و انجام تست‌های پزشکی برای جلوگیری از شیوع کرونا گفت: روز پنجم فروردین تست گیری داشتیم که خداراشکر نتیجه آن برای همه اعضا منفی شد. کادرپزشکی فعالی داریم. قرار است امروز یا فردا نیز یک تست‌گیری دیگر هم داشته باشیم.

رضایی در مورد اولین بازی رسمی مس رفسنجان در سال 1400 که در خانه تراکتور تبریز برگزار می‌شود، عنوان کرد: تراکتور تیم ریشه‌دار و خوبی است.  پر مهره است و کادرفنی مجربی دارد. ما هم تیم آماده‌ای داریم. در هربازی بازی به فکر سه امتیاز هستیم اما یک امتیاز هم در خانه حریف برایمان خوب است. با اینحال با سبکی که محمد ربیعی در تیم پیاده کرده می‌توانیم دست پر از تبریز برگردیم.

وی افزود: مطمئنا بازی خوبی برگزار خواهد شد چون هم تیم ما و هم تراکتور فوتبال خوبی را از خودشان ارائه می‌دهند. بازی در زمین حریف کارمان را سخت می‌کند اما اگر بازیکنان دستورات کادرفنی را به خوبی در تیم پیاده کنند و بدشانسی هم گریبانگیر ما نشود می‌توانیم از این بازی نتیجه خوبی بگیریم.

7655