10 سال گذشت؛ پدیده‌ای آرژانتینی که به لیگ برتر آمد و اکنون می‌رود

10 سال گذشت؛ پدیده‌ای آرژانتینی که به لیگ برتر آمد و اکنون می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی در پایان این فصل از جمع آبی آسمانی ها جدا خواهد شد و باید دید که مقصد بعدی او کدام تیم خواهد بود. آگوئرو ده سال پیش و در تابستان 2011 وارد منچسترسیتی شد. در واقع این مهاجم آرژانتینی از اتلتیکو مادرید به منچسترسیتی رفت و دوران درخشانی را در جمع آبی آسمانی ها داشت.

به گزارش فوتبالی، تابستان 2011 زمان معارفه سرخیو آگوئرو در منچسترسیتی بود و اکنون در تابستان 2021 او از جمع سیتیزن ها جدا می‌شود. او دقیقا 10 سال یعنی یک دهه را در منچسترسیتی و لیگ برتر انگلیس گذراند و پستی و بلندی های زیادی را تجربه کرد. سرجیو آگوئرو تبدیل به یک بازیکن اسطوره‌ای در منچسترسیتی شد و آقای گل تاریخ این باشگاه به شمار می‌رود.

آگوئرو به عنوان یک بازیکن جوان و یک پدیده آرژانتینی راهی لیگ برتر انگلیس شد و در منچسترسیتی دورانی درخشان را طی کرد و اکنون این دوره به سر آمده است و باید دید که مقصد بعدی او کدام تیم خواهد بود. از بارسلونا گرفته تا پاریسن ژرمن و یوونتوس تیم هایی هستند که نامشان پیرامو مهاجم آرژانتینی مطرح می‌شود و باید دید که این بازیکن در نهایت کدام تیم را به عنوان مقصد خود انتخاب خواهد کرد.

1470