عکس؛ مسی تک و تنها در تمرینات بارسلونا

عکس؛ مسی تک و تنها در تمرینات بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که اکنون بازی های ملی در حال برگزاری است و به نوعی تعطیلات باشگاهی به خاطر فیفادی به حساب می‌آید، در آمریکای جنوبی بازی ها به تعویق افتاده اند و تیم ملی آرژانتین در این مقطع بازی ندارد. به همین علت لیونل مسی پس از استراحتی که داشت، اکنون مجددا به تمرینات بارسلونا برگشته است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی به طور کلی در سال 2021 عملکرد خوبی از نظر فردی داشته است و نشان داده است که همچنان هم روی فرم است. البته بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد اما مسی عملکرد خود را نسبت به سال 2020 بهبود بخشیده است و باید دید که ادامه‌ی این سال برای او چگونه خواهد بود.

اکنون که آرژانتین بازی ندارد و بیشتر بازیکنان بارسلونا هم در اردوی ملی به سر می‌برند، لیونل مسی تمرینات فردی خود را در بارسلونا از سر گرفته است تا آمادگی‌اش حفظ شود برای رقابت های لالیگا و همچنین فینال کوپا دل ری مقابل اتلتیک بیلبائو آماده باشد.

باید دید که مسی و بارسلونا در ماه های باقی مانده از این فصل به چه شکل عمل می‌کنند و بارسا می‌تواند در کوپا دل ری و لالیگا به قهرمانی برسد یا چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

1470