زیدان مدافع چپ اسپانیایی را به رئال مادرید راه نمی‌دهد؟

زیدان مدافع چپ اسپانیایی را به رئال مادرید راه نمی‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید در تابستان گذشته در های خروج باشگاه را برای سرجیو رگیلون، مدافع چپ اسپانیایی باز گذاشت و این بازیکن راهی تاتنهام شد. به نظر می‌رسد که زیدان به او علاقه و اعتقادی ندارد چرا که خود او کسی بود که گذاشت این بازیکن رئال مادرید را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در حال حاضر فرلاند مندی و مارسلو را در پست مدافع چپ دارد و این دو بازیکن کسانی هستند که زیدان اعتقاد بیشتری به آن ها دارد. اولویت اول زیدان در حال حاضر در پست چپ برای تیم رئال مادرید فرلاند مندی، مدافع چپ فرانسوی است چرا که این بازیکن عملکرد بسیار خوبی داشته و در پست مدافع چپ نشان داده که بازیکن قابل اعتمادی است. مندی تک گل رئال مادرید را در ورزشگاه آتالانتا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده بود.

پیش از شروع دوره دوم زیدان در رئال مادرید سرجیو رگیلون مورد اعتماد سانتیاگو سولاری و تا حدودی لوپتگی قرار داشت اما با آمدن زیدان این بازیکن جایگاه خود در رئال مادرید را از دست داد و اکنون هم به نظر می‌رسد که زیدان او را برای رئال مادرید نمی‌خواهد و اصلا به همین علت این بازیکن را در لیست خروج قرار داده بود و راهی تاتنهام شد.

1470