ماندگار ترین قاب از آگوئرو؛ وقتی فرگوسن را در شوک فرو برد

ماندگار ترین قاب از آگوئرو؛ وقتی فرگوسن را در شوک فرو برد

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی رسما در پایان فصل از جمع سیتیزن ها جدا خواهد شد و قصد تمدید قرارداد ندارد. این قضیه در اطلاعیه‌ای به طور رسمی اعلام شد تا مشخص شود که دوران بازیکن آرژانتینی در منچسترسیتی به پایان رسیده است. او از سال 2011 در منچسترسیتی توپ می‌زد و در این 10 سال خاطرات زیادی در این تیم ساخت.

به گزارش فوتبالی، سرجیو آگوئرو تبدیل به بازیکنی شد که بیشترین گل را در باشگاه منچسترسیتی به ثمر رسانده است. ماندگار ترین قاب از او در منچسترسیتی و لیگ برتر انگلیس مربوط به فصل 2011/12 است که کار قهرمانی لیگ برتر انگلیس به هفته پایانی کشیده شده بود و رقابت منچسترسیتی و منچستریونایتد بسیار داغ و نزدیک بود.

 منچسترسیتی در آخرین هفته از رقابت ها با کوئینز پارک رنجرز بازی داشت و منچستریونایتد سر الکس فرگوسن هم به طور همزمان در حال انجام بازی خود بود. منچسترسیتی باید بازی خود را می‌برد تا قهرمان شود اما از حریف خود عقب افتاد و بازی را در دقایق پایانی مساوی کرد. در حالی که به طور همزمان بازی منچستریونایتد به پایان رسید و برخی از بازیکنان شیاطین سرخ در حال جشن گرفتن بودند، سرجیو آگوئرو در دقایق تلف شده گل سوم تیمش را به ثمر رساند و بازی با نتیجه 3 بر 2 به نفع منچسترسیتی خاتمه یافت تا روبرتو مانچینی و منسیتی قهرمان لیگ برتر شوند و آگوئرو کسی باشد که قهرمانی را با گل دقایق پایانی خود برای تیمش به ارمغان آورده است و سر الکس فرگوسن را در شوک فرو برده باشد.

1470