عکس؛ ماجرای درگیری لفظی مسی پشت فرمان چه بود؟

عکس؛ ماجرای درگیری لفظی مسی پشت فرمان چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - از لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا، همواره یک شخصیت آرام و بی حاشیه را در ذهن داریم اما او گاهی اوقات هم عصبانی شده و حرکاتی متفاوت از حالت عادی از خود نشان می‌دهد. مسی چندی پیش در خیابان از دست پیگیری بیش از حد یک هوادار عصبانی شده و با او دچار بحث لفظی شده بود.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در همین هفته های اخیر و یک روز که از تمرینات بارسلونا بیرون آمد و می‌خواست راهی منزلش شود، از اینکه یک هوادار دوربین موبایل را به شیشه ماشینش چسباند عصبانی شده و شیشه را پایین آورد و با این هوادار دچار بحث لفظی شد. مسی در ابتدا به او گفت:" چرا همیشه می‌خواهی یک ویدیوی یکسان بگیری؟ تو ویدیو های زیادی مثل این داری." در واقع به نظر می‌رسد که مسی این هوادار را روز های قبل هم در حال فیلمبرداری از خودش دیده و به همین علت دیگر صبرش به سر آمده است.

مسی در ادامه به این هوادار گفت:" تو نمی‌توانی هر روز اینجا باشی و کاری یکسان را انجام دهی... به نظرت این عادی است؟" مسی پس از گفتن این حرف ها به نظر می‌رسید که قدری خشمش فروکش کرده است. او شیشه ماشین را بالا برده و به مسیر خود ادامه داد.

1470