درخشش محمد صلاح برای مصر؛ هافبک آرسنال هم گل زد

درخشش محمد صلاح برای مصر؛ هافبک آرسنال هم گل زد

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی مصر و کومور در هفته ششم از انتخابی جام ملت های آفریقا، مصر و کومور به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی با نتیجه 4 بر 0 به نفع مصر خاتمه یافت و یاران محمد صلاح توانستند هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند و یک گام دیگر به سمت صعود به جام ملت های آفریقا بردارند. محمد صلاح که تبدیل به ستاره تیم ملی مصر شده در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت.

به گزارش فوتبالی، محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، در بازی تیم ملی کشورش مقابل کومور دو گل به ثمر رساند و بدین ترتیب عملکرد خوبی داشت. در واقع صلاح در این بازی دبل کرد و خودی نشان داد و باید دید که عملکرد او در ادامه به چه شکل خواهد بود چرا که محمد صلاح علی‌رغم اینکه در تیم ملی مصر یک ستاره است اما در بازی های جام جهانی 2018 روسیه عملکرد خوبی نداشت و تیمش خیلی زود حذف شد.

همچنین در بازی مصر و کومور، محمد الننی، هافبک مصری آرسنال هم عملکرد خوبی داشت و گلزنی کرد. او گل اول مصر را در دقیقه 15 به ثمر رساند و در واقع او آغاز کننده طوفان 4 گله‌ی مصری ها بود و پس از او بود که محمد شریف و محمد صلاح هم گلزنی کردند تا مصر با نتیجه چهار بر صفر کومور را شکست دهد.

1470