عکس؛ تفاوت پیکه با رونالدو در سواحل خلیج فارس؛ سفره یا رستوران؟

عکس؛ تفاوت پیکه با رونالدو در سواحل خلیج فارس؛ سفره یا رستوران؟

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا اخیرا و در این فرصت تعطیلات به امارات رفته و مشغول تفریح در سواحل جنوبی خلیج فارس شده است. به تازگی تصاویر پیکه در حال غذا خوردن در کنار شیوخ اماراتی منتشر شده بود که مورد توجه قرار گرفت اما به طور کلی تفاوت غذا خوردن پیکه و رونالدو و سبک تفریح این دو در امارات چه بود؟

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو هم چندی پیش در فرصت تعطیلات کریسمس به همراه نامزد خود جورجینا رودریگز به امارات و سواحل خلیج فارس رفته بود و در آنجا مشغول تفریح شده بود. طبیعتا یکی از انواع تفریحات، خوردن و استفاده از خوراکی های مختلف و غذاهای محلی آن منطقه است. کریستیانو رونالدو به همراه نامزد خود ترجیح داده بود تا به یک رستوران لاکچری در دبی برود و در آنجا از غذا های محلی امارات بهره ببرد. نامزد رونالدو این تصویر را از غذاهایی که آن ها در رستوران سفارش داده بودند، به اشتراک گذاشته بود.

اما جرارد پیکه به شکلی کاملا متفاوت تصمیم گرفت که با چند شیخ اماراتی در شهر دوبی هم‌نشین شده و روی سفره و کاملا به شکلی سنتی و محلی از غذای آنجا استفاده کند و تجربه‌ای جدید و متفاوت داشته باشد که این نکته سفر او را با سفر رونالدو به امارات به طور کلی متفاوت کرد و تصاویر جالبی از پیکه در حالی که پای سفره نشسته بود منتشر شد.

به طور کلی تصاویر غذا خوردن پیکه در امارات بسیار بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

1470