قاسمپور: با تعصب، غیرت و اتحاد، بحرین و عراق را شکست می‌دهیم

قاسمپور: با تعصب، غیرت و اتحاد، بحرین و عراق را شکست می‌دهیم

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم ملی با اتکا به تعصب، غیرت و اتحاد می‌تواند بحرین و عراق را شکست دهد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، ابراهیم قاسمپور در خصوص ارزیابی شرایط تیم ملی پیش از بازی دوستانه با سوریه اظهار داشت: ابتدا در خصوص بازیکنان دعوت شده به تیم ملی صحبت کنم. حق سرمربی است که بازیکنان دلخواه خود را به تیم ملی دعوت کند و به هیچ وجه نمی‌شود از هیچ فهرست و لیستی انتقاد کرد.

وی افزود: بازی با سوریه برای ما می‌تواند خوب باشد. تیم ملی نیاز به بازی‌های تدارکاتی زیاد و خوب دارد. همه ما می‌دانیم که مشکلاتی بر سر راه تیم ملی است و به خاطر همین نمی‌توانیم بازی‌های تدارکاتی زیادی انجام بدهیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص ادامه برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی به صورت متمرکز در بحرین گفت: این مسئله کار را بسیار سخت می کند اما فوتبال ما همیشه نشان داده که در شرایط سخت کارهای نشدنی را انجام می‌دهد. تیم ملی با اتکا به تعصب، غیرت و اتحاد بازیکنانش می‌تواند از این مرحله هم بگذرد.

قاسپور افزود: کشورهای حوزه خلیج فارس همیشه در بازی هایی که مقابل ایران دارند به مسائل حاشیه ای و روانی اتکا میکنند چون آنها در مسائل فنی حریفمان نمی‌شوند. باید حواسمان به این مسئله باشد و بدانید که در بازی با بحرین و عراق روی این مسئله کار می‌کنند تا تیم ما نتیجه نگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی شانسی برای صعود به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی دارد؟ تاکید کرد: شانس اول هستیم و تجربه بازیکنان به خصوص لژیونرها می تواند کمک کند. فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است. اگر تاکتیک خوب داشته باشیم با توسل به تجربه و تعصب بازیکنان می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

این مربی پیشکسوت فوتبال گفت: مهمترین اتفاق این است که بازی‌ها در بحرین بدون تماشاگر برگزار می‌شود و این شانس خوبی برای ماست. تیم‌هایی مانند بحرین همیشه مقابل ایران فوتبال فیزیکی و با اتکا به حواشی را انجام می‌دهند که باید حواس بازیکنان و کادر فنی به این مسائل باشد.

6641