تصاویر معناداری که زلاتان از خنده‌های خود منتشر کرد

تصاویر معناداری که زلاتان از خنده‌های خود منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان که به تازگی مجددا به تیم ملی کشورش بازگشته است، در دو بازی اخیر تیم ملی سوئد دو پاس گل داده است و این دو پاس گل را هم به شکلی زیبا و با حرکتی آکروباتیک داده است تا نشان دهد که همچنان روی فرم بوده و کاملا آماده است.

به گزارش فوتبالی، زلاتان که در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازگشت دوباره به تیم ملی سوئد احساساتی شده و اشک ریخته بود، اکنون تصاویری را در بخش استوری های صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرده است که در آن‌ها خنده بر لب دارد. در واقع این تصاویر مربوط به آخرین کنفرانس خبری اوست و زلاتان به نوعی با این خنده های از ته دل می‌خواست آن اشک ها را جبران کند و اکنون تصاویر این خنده ها را هم به اشتراک گذاشته است تا نشان دهد که روحیه‌ای بسیار بالا در تیم ملی سوئد دارد.

تیم ملی سوئد شانس خوبی برای حضور در جام جهانی قطر 2022 دارد. البته آن ها در مرحله‌ی مقدماتی با اسپانیا همگروه هستند و این احتمال وجود دارد که راهی پلی آف هستند. در هر صورت باید منتظر بازی حساس اسپانیا و سوئد بود و باید دید که زلاتان مقابل ماتادور ها به چه شکل عمل خواهد کرد.

مهاجم سوئدی در 39 سالگی همچنان فرم بسیار خوبی دارد.

1470