سرعت بی‌نظیر رونالدو در حمله به رکورد علی دایی

سرعت بی‌نظیر رونالدو در حمله به رکورد علی دایی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس تاکنون برای تیم ملی پرتغال موفق شده تا 102 گل به ثمر برساند و تنها 7 گل تا رسیدن به رکورد علی دایی به عنوان آقای گل تاریخ بازی های ملی فاصله دارد. رونالدو در دو بازی اخیر پرتغال مقابل صربستان و آذربایجان گلی نزد اما خیلی بعید به نظر می‌رسد که او نتواند به رکورد علی دایی برسد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که رونالدو تا پایان جام جهانی 2022 قطر در تیم ملی پرتغال بازی کند و این بدان معناست که او دیر یا زود رکورد علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان، را خواهد شکست اما کریستیانو رونالدو سرعت بی نظیری در مسیر رسیدن به رکورد علی دایی داشته است.

کریستیانو رونالدو در 69 بازی اخیر خود برای تیم ملی پرتغال 64 گل به ثمر رسانده است و این بدان معناست که در بازی اخیر خود با سرعت بیشتری به سمت رکورد علی دایی نزدیک شده است و کاری کرده که می‌توان گفت هیچ بازیکنی در حال حاضر توان انجامش را نداشته است.

رونالدو با این گل ها و در واقع زدن 64 گل در 69 بازی اخیر تیم ملی پرتغال خود را با سرعت زیادی به عدد 102 رساند و فاصله زیادی تا 109 گل ملی علی دایی ندارد.

1470