نساجی؛ تیمی که گل نمی خورد

نساجی؛ تیمی که گل نمی خورد

پایگاه خبری فوتبالی- از زمان روی کار آمدن ساکت الهامی، نساجی در فاز دفاعی به تیم بهتری تبدیل شده و تا کنون در سه بازی ای که انجام داده گل نخورده است.

به گزارش فوتبالی به نقل از ورزش سه، در اولین بازی نساجی در چارچوب جام حذفی به مصاف سایپا رفت که مصاف دو تیم در جریان 120 دقیقه بدون گل پایان یافت و در نهایت مازنی ها روی ضربات پنالتی پیروز شدند. در ادامه جدال دو تیم در لیگ برتر تکرار شد که این بار نساجی در جریان بازی و با گل محمود قائد رحمتی حریف خود را شکست داد.

و اما دیروز نساجی مصاف دوستانه ای با مس داشت که این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت. سه بازی بدون گل خورده می تواند کارنامه خوبی برای نساجی باشد که به همراه ساکت الهامی به دنبال ماندن در جدول بازی ها است. هر چند در سایه نمایش خوبی که در فاز دفاعی دارد باید در استفاده از موقعیت ها هم تیم خوبی نشان دهد چون به خاطر امتیازات از دست داده در بازی های گذشته نیاز به تکرار پیروزی اش در برابر سایپا دارد تا در جدول بازی ها باقی بماند.

نکته جالب توجه اینکه نساجی فصل گذشته هم در هفته های پایانی به تیم خوبی تبدیل شد تا جایی که با شکست ناپذیری در 10 هفته پایانی و پیروزی های بزرگ در برابر تیم هایی چون سپاهان تراکتور و ... به رده نهم جدول صعود کرد.

7655