عکس؛ رفتن بازیکن بارسلونا روی صندلی میز شام و خوانندگی!

عکس؛ رفتن بازیکن بارسلونا روی صندلی میز شام و خوانندگی!

پایگاه خبری فوتبالی - در اردوی تیم ملی اسپانیا که برای بازی های مقدماتی جام جهانی تشکیل شده است به نظر می‌رسد که جو بسیار خوب و با روحیه‌ای وجود دارد چرا که بازیکنان سرخوش بوده و با هم اوقات خوشی را سپری می‌کنند!

به گزارش فوتبالی، پدری، بازیکن جوان بارسلونا که در تیم ملی اسپانیا حضور دارد، برای سرگرم کردن و دادن روحیه به هم تیمی های خود، روی صندلی خود کنار میز شام رفته و مشغول خوانندگی و دست زدن شد تا به نوعی باعث شادابی خودش و هم تیمی ها شود. 

اسپانیا موفق شد با نتیجه 2 بر 1 گرجستان را شکست داده و اولین 3 امتیاز خود را در مسیر جام جهانی قطر 2022 به دست بیاورد. اسپانیا بازی قبلی خود مقابل یونان را با تساوی یک بر یک به پایان برده بود.

پدری از آن دسته بازیکنانی است که از نسل جدید فوتبال اسپانیا به شمار می‌رود و بسیاری معتقدند که این هافبک بسیار آینده دار است و می‌تواند جانشین ژاوی و اینیستا در بارسلونا شود و در اسپانیا هم یک هافبک درخشان وجود داشته باشد.

در هر صورت باید دید که این هافبک به چه شکل دوران حرفه‌ای خود را ادامه خواهد داد اما چیزی که واضح است، شادابی و روحیه‌ی بالای این بازیکن و سرگرم کردن هم‌تیمی هایش در اردوی ملی است.

1470