عکس خاصی که نامزد رونالدو از او منتشر کرد

عکس خاصی که نامزد رونالدو از او منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، در حال حاضر در شهر تورین ایتالیا سکونت دارد و با نامزدش جورجینا رودریگز و فرزندانش در این شهر زندگی می‌کند. رونالدو و جورجینا رودریگز ارتباط بسیار خوبی با هم دارند و به نظر نمی‌رسد که مشکلی میان آن‌ها وجود داشته باشد چرا که در شبکه های اجتماعی همواره برای یکدیگر پیام های محبت آمیز ارسال می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، به تازگی جورجینا رودریگز تصویری از کریستیانو رونالدو را منتشر کرده که این تصویر از نمایی بسته و نزدیک است و رونالدو در آن یک تی شرت آستین بلند به تن دارد و یک عینک دودی بر چشم زده است و نگاهش رو به دوربین نیست. نامزد کریستیانو رونالدو برای این تصویر از رونالدو پیامی محبت آمیز خطاب به فوق ستاره پرتغالی نوشته است و به نوعی عشق میان خود و رونالدو را واقعی خوانده است. 

این تصویر از رونالدو که توسط نامزدش به انتشار درآمده، مورد توجه برخی از کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است چرا که رونالدو معمولا عکسی از نمای بسته و بدین شکل منتشر نمی‌کند و عکس های نمای بسته‌ی او فقط اهداف تبلیغاتی دارند و برای کسب درآمد از راه تبلیغات و تبدیل شهرت به ثروت بدین شکل عکس می‌اندازد و به همین علت انتشار یک تصویر عادی و بدین شکل از رونالدو مورد توجه واقع شده است.

1470