کدام بازیکنان بارسلونا در این تعطیلات به سواحل خلیج فارس آمدند؟

کدام بازیکنان بارسلونا در این تعطیلات به سواحل خلیج فارس آمدند؟

پایگاه خبری فوتبالی - این روز ها تعطیلات ملی و در واقع اردو هایی که در تیم های ملی برای بازی های مختلف و بازی های انتخابی جام جهانی برقرار است، باعث شده تا بازیکنانی که در این اردو از تیم ملی کشورشان حاضر نیستند، فرصتی به دست بیاورند و تعطیلاتی داشته باشند. گفته می‌شود که در حال حاضر دو تا از بازیکنان بارسلونا برای این تعطیلات راهی سواحل خلیج فارس شده‌اند و در کشور های عربی جنوبی این خلیج تعطیلات خود را گذرانده‌اند.

به گزارش فوتبالی، یکی از این بازیکنان جرارد پیکه بوده است. او که گفته می‌شود از تیم ملی اسپانیا کناره گیری کرده است، دیگر در اردوی تیم ملی کشورش حاضر نبود و فرصتی داشت تا اوقاتی را صرف تفریح کند و به همین علت راهی کشور امارات شد و در یک هتل در شهر دبی دیده شده است و تصاویری از او منتشر شده است چرا که هوادارانش در دبی با او عکس و سلفی گرفته و منتشر کرده‌اند.

بازیکن دیگری که در روز های اخیر در سواحل خلیج فارس دیده شده، ساموئل اومتیتی بوده است. او هم مثل پیکه مدافع بارسلوناست که از اردوی تیم ملی فرانسه غایب است و ترجیح داده تا این روز های خود را در دوبی بگذراند و مانند پیکه به سواحل جنوبی خلیج فارس بیاید.

اومتیتی

از اومتیتی هم مثل پیکه توسط هواداران بارسلونا در دوبی عکس و سلفی گرفته شد و این تصاویر به انتشار درآمد و مشخص شد که او برای تعطیلات به امارات رفته است.

1470