مقدماتی جام جهانی؛ برد فرانسه مقابل قزاقستان با گلزنی مهاجم بارسلونا

مقدماتی جام جهانی؛ برد فرانسه مقابل قزاقستان با گلزنی مهاجم بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه‌ی دیدار های مرحله‌ی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در اروپا، فرانسه با نتیجه دو بر صفر مقابل قزاقستان به پیروزی رسید و هر سه امتیاز بازی را به دست آورد. فرانسه که قهرمان جام جهانی قبلی و در واقع جام جهانی 2018 روسیه است تیم بسیار خوبی دارد و در جام جهانی آینده هم یکی از مدعیان به شمار می‌رود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی کیلیان امباپه یک پنالتی را در دقیقه 75 خراب کرد اما این خراب کردن پنالتی و از دست دادن فرصت هم مانع پیروزی فرانسوی ها نشد. گل اول بازی توسط عثمان دمبله به ثمر رسید. او در دقیقه 19 روی پاس آنتونی مارسیال گلزنی کرد. دمبله که عملکردش در بارسلونا بحث برانگیز است اکنون در تیم ملی فرانسه بازی خوبی از خود نشان داد و با گلزنی به تیمش کمک کرد.

گل دوم فرانسوی ها روی یک گل به خودی بود و آن ها در نهایت توانستند در این بازی به پیروزی برسند تا از هفته دوم رقابت های انتخابی جام جهانی هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند و اکنون باید دید که در ادامه‌ی مسیر به چه شکل عمل خواهند رفت. فرانسه در یورو پیش رو هم یکی از مدعیان به شمار می‌رود و تیم بسیار قدرتمندی در این سال ها دارد که در تمام تورنومنت ها مدعی است.

1470