خاطره سرالکس فرگوسن از سخت‌ترین لحظات حضورش در منچستریونایتد

خاطره سرالکس فرگوسن از سخت‌ترین لحظات حضورش در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - سر الکس فرگوسن سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد از بزرگ‌ترین احساس پشیمانی و اندوهش در طول 26 سال سرمربی‌گری در الدترافورد گفت.

به گزارش فوتبالی، سرالکس فرگوسن در 1500 بازی در تمام رقابت‌ها، سکان هدایت شیاطین سرخ را برعهده داشت و موفق شد در 60 درصد از دیدارهایش نیز پیروز شود. این مرد 78 ساله موفق به فتح 38 جام با منچستریونایتد شد که می‌توان به 2 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، 13 قهرمانی لیگ برتر انگلیس و 5 اف ای کاپ اشاره کرد.  

به نقل از سایت گل، او در خصوص سخت‌ترین تصمیمات دوران مربیگری‌اش در منچستریونایتد گفت: "می‌خواهم به تیم سال 1994 اشاره کنم. جایی که 4 بازیکن خط دفاعی من با هم در حال پیر شدن بودند و این یکی از بدترین اتفاقاتی است که می‌تواند برای یک سرمربی رخ دهد. آن‌ها برای من فوق‌العاده بودند. پل پارکر، استیو بروس، پری پالیستر و دنیس ایروین. آن‌ها به مدت 9 یا 10 سال در تیم حضور داشتند و نمی‌توانستم خیلی خوب با این موضوع کنار بیایم. من تصمیم گرفتم که مقدمات خروج آن‌ها از باشگاه را فراهم کنم و آن‌ها نیز به خوبی با این موضوع کنار آمدند. سخت ترین قسمت آن‌، حرف زدن با آن‌ها بود."

او در ادامه نیز افزود: "چنین حسی را با بازیکنان جوان نیز داشتم. ما به بازیکنانی که باشگاه را ترک می‌کردند، قول می‌دادیم که یک باشگاه جدید برای آن‌ها پیدا می‌کنیم، اما سخت بود. من از اینکه به آن‌ها می‌گفتم باید این باشگاه را ترک کنید، متنفر بودم."

4416