جنب و جوش مربی تراکتور در تمرینات ۱۴۰۰ + عکس

جنب و جوش مربی تراکتور در تمرینات ۱۴۰۰ + عکس

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور با رفع مشکلات فنی و تاکتیکی آماده ادامه بازی‌های لیگ برتر می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تراکتور در نیم‌فصل اول نتوانست نمایش مورد انتظار هواداران را داشته باشد و پایین‌تر از سایر رقبای خود قرار گرفت، اما تغییر و تحولات در کادر فنی این تیم با حضور رسول خطیبی و مربیانش موجب شده تا امیدواری به این تیم بیشتر شود و کادر فنی جدید سرخ‌پوشان آذربایجان نیزبا انگیزه مضاعفی کارشان را در تبریز دنبال کنند.

حمیدرضا عبداللهی که در نیم‌فصل اول همراه رسول خطیبی در آلومینیوم بود، در تراکتور نیز جزو کادر فنی این سرمربی است و در تمرینات نکات فنی و تاکتیکی را به بازیکنان این تیم عنوان می‌کند تا نمایش بهتری از دور رفت ارائه دهند.

این مربی که سابقه کار در تیم امید ایران، استقلال اهواز، پارس جنوبی و ماشین‌سازی را هم دارد، پس از جدایی رسول خطیبی از آلومینیوم، پیشنهاد اراکی‌ها برای سرمربیگری موقت را نیز رد کرد تا اکنون در کنار سرمربی تراکتور حضور داشته باشد و دستورات تاکتیکی را پیش ببرد.

 تراکتور که در نیم‌فصل اول علاوه بر حواشی تیمی، با مشکل فنی هم مواجه بود، به دنبال بهبود شرایط سیستمی و تاکتیکی خود است تا نتایج دور رفت را جبران کند و در سال ۱۴۰۰ نتایج بهتری بگیرد و لیگ بیستم را به سرانجام خوبی برساند....

6641