مگوایر: امیدوارم استونز همیشه در اوج باشد، اما منچسترسیتی نه

مگوایر: امیدوارم استونز همیشه در اوج باشد، اما منچسترسیتی نه

پایگاه خبری فوتبالی - هری مگوایر مدافع انگلیسی منچستریونایتد فاش کرد که ارتباط دوستانه نزدیکی با جان استونز مدافع منچسترسیتی دارد. 

به گزارش فوتبالی، هری مگوایر و جان استونز از ارکان اصلی خط دفاعی انگلستان در جام جهانی 2018 روسیه بودند. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این دو مدافع، همچنان گزینه‌های اول گرت ساوتگیت برای یورو 2020 نیز خواهند بود. 

جان استونز در این فصل توانست زیر نظر پپ گواردیولا، دوباره به دوران خوب خود بازگردد و مگوایر نیز از این بابت خوشنود است. کاپیتان شیاطین سرخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی سه شیرها مقابل آلبانی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 گفت: "جان دوست بسیار خوبی است. من با او بزرگ شدم. زمانی که در بارنزلی بازی می‌کرد، در مقابل قرار می‌گرفتم. ما خیلی کم درباره فوتبال حرف می‌زنیم. محل زندگی‌ و تولد ما خیلی از هم دور نیست. زمانی که به عنوان دفاع مرکزی بازی می‌کنید، فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه می‌کنید. شما نمی‌توانید در دوران حرفه‌ای خود، مرتکب هیچ اشتباهی نشوید. وقتی که در لیگ برتر انگلیس، مشغول بازی کردن هستید، باید بسیار هوشیار باشید. باید از نظر ذهنی قوی باشید و از پس مشکلات بر بیایید. جان بعد از مصدومیت طولانی برگشته و حالا نمایش خوبی در زمین از خود به جا گذاشته است. اعتماد به نفسش دوباره بازگشته و برای او بسیار خوشحالم. برای جان آرزو می‌کنم که همیشه در بالاترین سطح باشد، اما نمی‌توانم چنین حسی در خصوص منچسترسیتی نیز داشته باشم."

4416