لوو: نویر می‌تواند تا چند سال دیگر نیز در اوج باشد

لوو: نویر می‌تواند تا چند سال دیگر نیز در اوج باشد

پایگاه خبری فوتبالی - یواخیم لوو سرمربی باتجربه تیم ملی آلمان به تمجید از مانوئل نویر سنگربان شماره یک بایرن مونیخ و مانشافت پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، مانوئل نویر 35 ساله در دهه گذشته، با سبک خاصی، خود را به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بانان دنیا معرفی کرد. او موفق شده تاکنون به همراه تیم ملی آلمان یک قهرمانی جام جهانی و با باشگاه بایرن مونیخ توانسته، 2 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و 8 قهرمانی بوندسلیگا کسب کند. 

به نقل از سایت گل، با توجه به سن نویر، حدس زده می‌شود که دوران او در تیم ملی آلمان رو به پایان است، اما لوو معتقد است که نویر همانند گذشته، عطش بالایی برای فتح عناوین قهرمانی دارد. سرمربی آلمان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی ژرمن‌ها مقابل رومانی گفت: "در حال حاضر او در تمرینات با شور و اشتیاق کار می‌کند. او 35 ساله شده است و دوران حرفه‌ای پرافتخاری داشته است. مانوئل با انگیزه و با هدف است. او دوست دارد جام‌ها را درو کند، پس فکر می‌کنم هنوز بتواند تا چند سال دیگر، در بالاترین سطح حضور داشته باشد."

نویر اولین بازی خود را برای مانشافت در سال 2009 انجام داد و از آن موقع در 97 بازی به میدان رفته است. این گلر همچنین موفق به دریافت جایزه دستکش طلایی در جام جهانی 2014 برزیل شده است.

4416