عکس؛ خشم رونالدو از اشتباه باورنکردنی تیم داوری مقابل صربستان

عکس؛ خشم رونالدو از اشتباه باورنکردنی تیم داوری مقابل صربستان

پایگاه خبری فوتبالی - پرتغال در مسیر خود در مسابقات راهیابی به جام جهانی 2022 در مقابل صربستان فرصت خوبی داشت تا پیروز شود و با کسب سه امتیاز به مسیر خود ادامه بدهد. بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید اما اگر تیم داوری در دقیقه 94 تصمیم درستی را می گرفت، نتیجه می توانست کاملا متفاوت باشد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در آخرین صحنه بازی ضربه دقیقی را به سمت دروازه صربستان زد و در حالی که توپ از خط دروازه رد شده بود، بازیکن تیم ملی صربستان توپ را دفع کرد. در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که توپ از خط رد شده و این گل باید سالم اعلام می شد اما تیم داوری مرتکب اشتباه فاحشی شد تا رونالدو از نزدیک شدن به رکورد علی دایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ بازیهای ملی دور بماند.

رونالدو نمی توانست باور کند که گل سالمش این گونه توسط داوران نادیده گرفته شده است و به همین خاطر نتوانست جلوی خشمش را بگیرد. کریستیانو بازوبندش را به زمین کوبید، برای اعتراض به سمت داور رفت و در نهایت با عصبانیت و ناراحتی از زمین خارج شد. این بازیکن 36 ساله به شدت گرسنه گلزنی است و عجله زیادی دارد تا به رکورد گلزنی در تاریخ بازیهای ملی برسد، رکوردی که در حال حاضر در اختیار مهاجم سابق تیم ملی ایران است.

4125