مقدماتی جام جهانی در اروپا؛ پرتغال مساوی کرد رونالدو ناکام ماند

مقدماتی جام جهانی در اروپا؛ پرتغال مساوی کرد رونالدو ناکام ماند

پایگاه خبری فوتبالی – امشب در ادامه بازی‌های مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه اروپا راس ۱۵ دقیقه بامداد چند بازی دیگر برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، در گروه E دیداری حساس بین بلژیک و چک برگزار شد که برنده‌ای نداشت و دو تیم به تساوی ۱-۱ رسیدد. برای چک پرود گل زد و روملو لوکاکو هم تک گل بلژیک را وارد دروازه رقیب کرد.

در گروه H اسلوواکی و مالت با هم دیدار کردند که این دیدار هم با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت.

در گروه A ایرلند و لوکزامبورگ رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با برتری یک گله لوکزامبورگی‌ها به پایان رسید. در مهم‌ترین بازی امشب هم پرتغال میهمان صربستان بود. این دیدار با برتری پرتغالی‌ها آغاز شد. آن‌ها توپ و زمین را کمابیش در اختیار داشتند و توانستند در همان نیمه اول روی درخشش دیگو ژوتا به ۲ گل برسند. ۲ گل ژوتا روی پاس‌های برناردو سیلوا و سدریک سوارز وارد دروازه صربی‌‌ها شد. در همان ابتدای نیمه دوم، میتروویچ گل اول صربستانی‌‌ها را به ثمر رساند تا امید در دل آن‌ها زنده شود. ۱۵ دقیقه بعد هم کاستیچ گل دوم را زد تا صربی‌ها کامبک زده باشند.

در دقیقه ۹۲ یک یار از صربستان اخراج شد اما نکته مهم در دقیقه ۹۳ رقم خورد که ضربه کریستیانو رونالدو از روی خط برگشت داده شد. تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد توپ از خط رد شده اما داور چنین اعتقادی نداشت و گل اعلام نکرد. رونالدو هم که به شدت عصبانی بود دست به اعتراض زد و یک کارت زرد گرفت.
این بازی با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید.

1101