ماجرای قلم‌بندهای مهاجم تیم ملی انگلیس؛ چیزی در اندازه گوشی موبایل!

ماجرای قلم‌بندهای مهاجم تیم ملی انگلیس؛ چیزی در اندازه گوشی موبایل!

پایگاه خبری فوتبالی – قلم‌بندهای متفاوت کالورت لوین به سوژه‌ای برای هواداران فوتبال تبدیل شده.

به گزارش فوتبالی، دومینیک کالورت لوین،‌ مهاجم موفق تیم اورتون توانست ۲ شب پیش در جریان دیدار تیم ملی انگلیس مقابل سن مارینو بریس کند و با ۲ گلی که به ثمر رساند در برتری ۵-۰ انگلیس سهیم باشد اما بیشترین حرفی که درباره او زده می‌شود مربوط به عملکرد او نیست و مربوط به قلم‌بندهای اوست!

بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی به شوخی با قلم‌بند کالورت لوین پرداخته‌اند زیرا قلم‌بندهای او هم ظاهر متفاوتی دارد و هم بسیار کوچک است. بسیاری حتی انتقاد کرده‌اند که مشخص نیست این قلم بند دقیقا از چه چیزی مراقبت می‌کند.

یک کاربر با انتشار تصویر کالورت لوین نوشته قلم بند او مانند مدل‌های گوشی تاشوی قدیمی شرکت موتورولا است و یک نفر دیگر قلم‌بندهای کالورت لیون را به گوشی مدل ۳۳۱۰ کمپانی نوکیا تشبیه کرده. کاربر دیگری آن‌ها را به بیسکویت‌های کرم‌دار تشبیه کرده و بسیاری دیگر هم نکاتی طنز در این رابطه بیان کرده‌اند.
گفتنی است لوین در حال حاضر در لیگ برتر در فرم خوبی به سر می‌برد و تا امروز ۱۹ گل برای اورتون به ثمر رسانده. کالورت لوین از سال گذشته که برای اولین بار پیراهن تیم ملی انگلیس را بر تن کرده ۴ گل در ۶ مسابقه وارد دروازه حریفان کرده.

1101