آیا واقعا زلاتان کمربند مشکی تکواندو دارد؟

آیا واقعا زلاتان کمربند مشکی تکواندو دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی – یکی از دلایل شهرت زلاتان، به ثمر رساندن تعداد گل‌های آکروباتیک زیبا با حرکاتی شبیه به فنون ورزش‌های رزمی است. به همین دلیل شاید برای بسیاری سوال باشد که آیا او واقعا کمربند مشکی دارد یا در این ورزش فعالیت داشته یا خیر. سایت گل در همین زمینه گزارشی کوتاه به نقل از چند منبع منتشر کرده و نوشته زلاتان هم رسما کمربند مشکی دریافت کرده و هم به صورت نمایشی!

به گزارش فوتبالی، رسانه گل در این زمینه نوشته زلاتان در سال ۲۰۱۰ و در دوره اول حضورش در میلان کمربند مشکی افتخاری تکواندو دریافت کرده. این کمربند توسط مائور سارمینتو، یک رزمی کار که در المپیک ۲۰۰۸ برای ایتالیا مدال نقره گرفت برای پیشرفت زلاتان به او اهدا شد. این کمربند جنبه نمایشی و هدیه داشت اما نشریه دیلی تلگراف نوشته زلاتان کمربند واقعی و اصلی خود را در ۱۷ سالگی دریافت کرده است.

زلاتان در شهر مالمو در دوران نوجوانی در اتحادیه ورزش‌های رزمی فعالیت داشته و لیف آلمو، رئیس آن اتحادیه باور داشته که این بازیکن می‌تواند در تکواندو خوب عمل کند. آلمو در سال ۲۰۱۰ در یک گفت و گو اعلام کرده: اگر به اندازه‌ای که روی فوتبال تمرکز داشت روی تکواندو تمرکز پیدا می‌کرد می‌توانست به همان صورت پیشرفت کند. واضح است که او می‌توانست به همین مقدار خوب باشد.

1101