بازیکن سابق هامبورگ به اتهام تجارت مواد مخدر دستگیر شد

بازیکن سابق هامبورگ به اتهام تجارت مواد مخدر دستگیر شد

پایگاه خبری فوتبالی - مصطفی کوچوکوویچ ۳۴ ساله که سابقه بازی در بوندسلیگا و هامبورگ را دارد، به دلیل قاچاق سنگین مواد مخدر دستگیر شد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، مصطفی کوچوکوویچ در شهر گلزنکرشن دستگیر شد. آن‌ها همچنین یک فرد ۲۹ ساله هم به همراه کوچوکوویچ در ناحیه هامبورگ دستگیر کردند.

پلیس آلمان طی گزارشی اعلام کرد که هر دوی آن‌ها در تهیه ۲۳۰ کیلوگرم ماری‌جوانا، ۳۰ کیلوگرم حشیش و ۵۰ کیلوگرم کوکائین در بین ماه‌های آپریل تا می ۲۰۲۰ دست داشتند. بعد از آن‌، آن‌ها مقدار بسیار زیادی از این موادمخدر را در هامبورگ فروختند. پلیس در چند وقت اخیر مشغول بازجویی از مضنونین بود و در روز چهارشنبه در طی یک بازجویی، پلیس موفق شد تا متهمین اصلی را پیدا و مدارکی را جمع آوری کند. در نهایت پلیس توانست این دو متهم را دست‌گیر کند.

ماموران پلیس، خانه این دو نفر را جست‌ و جو کردند و در آن، ۲۰هزار یورو پول نقد، چندین گوشی تلفن همراه و صد سیم کارت پیدا کردند.

به گفته رسانه "Hamburger Abendblatt" ، تحقیقات پلیس متمرکز بر گفت و گو گروه جنایتکارانه، به نام "EncroChat" بود. متهمین این گفت و گو را رمزنگاری کردند و فکر کردند که از دست نیروهای امنیتی در امان خواهند بود. اما محققان در سال 2020 به سیستم نفوذ کردند و بیش از 20 میلیون پیام را از حدود 60،000 شرکت کننده استخراج کردند.

۴۴۱۶