واکنش مورینیو به انتقادات اخیر: من یکی از بهترین سرمربیان دنیا هستم

واکنش مورینیو به انتقادات اخیر: من یکی از بهترین سرمربیان دنیا هستم

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تاتنهام در خصوص انتقادات اخیر واکنش نشان داد و خودش را یکی از مهم‌ترین سرمربیان دنیا خطاب کرد.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام فصل را بسیار خوب آغاز کرد و در ابتدا حتی به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر معرفی می‌شد، اما در ادامه به دلیل نداشتن ثبات، نتوانست به روند خوبش ادامه دهد و حالا با 48 امتیاز در رده ششم قرار دارد. آن‌ها همچنین هفته گذشته نیز با نتیجه 3-0 مغلوب دیناموزاگرب شدند و از رقابت‌های لیگ اروپا کنار رفتند.

با این وجود، اسپرز در فینال کارابائو کاپ حضور و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را دارد. 

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق اینترمیلان، چلسی و رئال مادرید درباره چگونه کنار آمدن با انتقادات گفت: "فکر نمی‌کنم کسی بخواهد در مورد علوم با افراد ناسا بحث کند. آن‌ها فکر می‌کنند که می‌توانند با یکی از مهم ترین سرمربیان بازی درباره فوتبال بحث کنند. این زیبایی فوتبال است. به این جور مسائل عادت کرده‌ام. به هیج عنوان نمی‌توان با این انتقادات روی نحوه کار من تاثیر گذاشت."

ژوزه مورینیو یکی از پرافتخار ترین سرمربیان تاریخ فوتبال است. او به همراه چلسی موفق به فتح 3 قهرمانی لیگ برتر و 2 اف ای کاپ شد. با اینتر توانست 3گانه کند و با رئال مادرید یک قهرمانی لالیگا به دست آورد.

4416