مارکیزیو: بنزما فقط یک قدم تا پیوستن به یوونتوس فاصله داشت

مارکیزیو: بنزما فقط یک قدم تا پیوستن به یوونتوس فاصله داشت

پایگاه خبری فوتبالی - کلودیو مارکیزیو هافبک اسبق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا، ادعا کرد که کریم بنزما مهاجم فرانسوی حال حاضر رئال مادرید، در یک قدمی حضور در یوونتوس قرار داشت. 

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما در سال 2009 در یک انتقال پر سر و صدا از لیون به رئال مادرید منتقل شد. او موفق شد در لباس کهکشانی‌ها 272 گل در 545 بازی به ثمر برساند و تبدیل به یکی از بهترین گلزنان تاریخ این باشگاه شود. حال کلودیو مارکیزیو مدعی است که او پیش از پیوستن به رئال مادرید، نزدیک یوونتوس شده بود. 

به نقل از سایت گل، هافبک خوش نقش سابق یووه در این باره گفت: "بنزما بازیکن قابلی است. او در سالی که چیرو فررا هدایت یوونتوس را برعهده داشت، در حال مذاکره با سران باشگاه بود. از نیامدن او به یووه افسوس می‌خورم. حتی بعد از خروج کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، او نقش اصلی را در فاز تهاجمی این تیم برعهده گرفته و گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند."

صحبت‌های مارکیزیو درباره بنزما مربوط به فصل 2009-10 می‌شود. بنزما در پایان آن فصل با مبلغ 35 میلیون یورو از باشگاه دوران کودکی‌اش جدا شد و به سانتیاگو برنابئو رفت و موفق شد با این باشگاه، 4 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و 3 قهرمانی لالیگا به دست آورد. 

4416