ایکاردی: یوونتوس؟ در پاری سن ژرمن خوشحالم

ایکاردی: یوونتوس؟ در پاری سن ژرمن خوشحالم

پایگاه خبری فوتبالی - مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن اخبار پیوستنش به یوونتوس و رم را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، طبق آخرین اخبار در ایتالیا، ایکاردی مهاجم سابق اینترمیلان، خیلی وقت است که در رادار یوونتوس قرار گرفته است و حتی رم نیز گزینه خرید او در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان را بررسی خواهد کرد.

به نقل از فوتبال ایتالیا، ایکاردی در سال 2019 به صورت قرضی از اینترمیلان راهی پاری سن ژرمن شد و در سال 2020 قراردادش را دائمی کرد. او در گفت و گویی با وبسایت رسمی باشگاه پاری سن ژرمن گفت: "زمانی که به صورت قرضی به این باشگاه آمدم، تمام تلاشم را برای اینکه بتوانم با گل‌هایم تفاوت‌ها را رقم بزنم، کردم. اولین سال، سال خوبی بود. باشگاه تصمیم گرفت تا از بند دائمی کردن قراردادم استفاده کند و من بابت این موضوع بسیار خوشحال شدم. سران باشگاه روی من حساب ویژه‌ای برای 4 سال آینده باز کردند. برای من، این یک افتخار بود و این را از نخستین روز حضورم در این باشگاه گفتم. احساس خوبی در شهر پاریس دارم. تیم بسیار منسجمی داریم که می‌تواند تمامی جام‌ها را فتح کند. این‌ها مواردی هستند که بازیکنان فوتبال در انتخاب تیم، دقت می‌کند."

او در ادامه نیز افزود: "رفتار و منش من همانند پارسال است. فصل گذشته، واقعا فوق العاده بود و من امیدوارم که در سال‌های آتی بتوانیم به پیشرفت و فتح جام‌ها ادامه دهیم."

4416