فیفادی به نفع یاران طارمی/ ستاره چلسی در اردوی فرانسه مصدوم شد

فیفادی به نفع یاران طارمی/ ستاره چلسی در اردوی فرانسه مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره فرانسوی باشگاه چلسی در اردوی تیم ملی از ناحیه همسترینگ مصدوم شد به لندن بازگشت.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فرانسه بامداد پنج شنبه در اولین بازی خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر مقابل اوکراین به تساوی یک بر یک رسید. آنها در حال تمرین برای بازی دوم خود در این رقابت هستند و باید یکشنبه به مصاف قزاقستان بروند تا با پیروزی به رسیدن به جام جهانی نزدیک شوند.

پس از تساوی مقابل اوکراین اما تیم ملی فرانسه اعلام کرد که «انگولو کانته» از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده و نمی‌تواند در 2 بازی آینده خروس‌ها به میدان برود. ستاره چلسی که یکی از موثرترین بازیکنان کنونی توخل است به همین دلیل به لندن بازگشت تا ریکاوری خود را آغاز کند.

نکته مهم این است که چلسی در روز 18 فروردین ماه دیدار رفت خود مقابل یاران طارمی و پورتو را برگزار می‌کند و اکنون مشخص نیست که آیا کانته به این مسابقه حساس می‌رسد یا خیر. 

رسانه‌های انگلیسی مصدومیت کانته را یک اتفاق بزرگ در باشگاه چلسی دانستند و اظهار داشتند که نبود او می‌تواند ضربه بزرگی به تیم توماس توخل بزند. از طرفی اما سیمون فلیپس، خبرنگار انگلیسی نزدیک به باشگاه اعلام کرده که مشکل کانته جدی نیست و تصاویر نشان می‌دهد که آسیب او نمی‌تواند طولانی مدت باشد. 

باید دید آیا ظرف 2 هفته کانته می‌تواند آماده شود و در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند یا خیر.

7474