انریکه پس از تساوی مقابل یونان: انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتم

انریکه پس از تساوی مقابل یونان: انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتم

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز انریکه سرمربی اسپانیا از عملکرد شاگردانش در مقابل یونان انتقاد کرد. 

به گزارش فوتبالی، بامداد جمعه از چهارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022، دو تیم اسپانیا و یونان به مصاف هم رفتند. در این دیدار ابتدا آلوارو موراتا گل اول لاروخا را به ثمر رساند، اما در دقیقه 56 باکاستاس گل تساوی را از روی نقطه پنالتی برای مهمان زد تا اسپانیا در اولین قدم متوقف شود. 

به نقل از سایت گل، لوئیز انریکه پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "در مقابل تیمی همچون یونان که از نظر فیزیکی و دفاعی در سطح بالایی قرار دارد، باید دقت و ظرافت بیشتری به خرج می‌دادیم. یونان با عملکرد دفاعی خوبش، فضاهای محدودی در اختیار ما قرار داد و ما نیز بی روح و کسل کننده عمل کردیم. طبیعتا انتظار چنین نتیجه‌ای را مقابل یونان نداشتم. ما نتوانستیم موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه یونان خلق کنیم و این موضوع ناامید کننده است. شغل من این است که به بازیکنانم کمک کنم. باید تلاش کنید تا در برابر تمام حریفان به راه حلی برای رسیدن به گل برسید. هر بازی، پیچیدگی‌های خودش را دارد و امروز، یونان در دفاع بسیار خوب کار کرد."

سرمربی سابق بارسلونا در خصوص تعویض راموس در بین دو نیمه گفت: "او هیچ مشکل جسمانی ندارد. من پیش از بازی با او صحبت کرده بودم و قرار بود که راموس فقط یک نیمه بازی کند."

4416