بادامکی: تیم ملی فرصتی برای اشتباه ندارد/ جوانان لیگ از فرصت استفاده نکردند

بادامکی: تیم ملی فرصتی برای اشتباه ندارد/ جوانان لیگ از فرصت استفاده نکردند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم پدیده گفت: با توجه به اتفاقات دور رفت دیگر تیم ملی فرصتی برای اشتباه ندارد و امیدوارم با اسکوچیچ و هاشمیان به مرحله بعد صعود کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، حسین بادامکی در خصوص شرایط تیم فوتبال پدیده خراسان در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: خوشبختانه با مدیریت جواد وطنخواه و حمایت استانداری، شهرداری، هیات فوتبال و ... بالاخره بعد از فراز و نشیب بسیار به آرامش رسیده‌ایم و نخستین جلسه تمرینی سال ۱۴۰۰ هم برگزار شد.

وی افزود: مطمئنا با پتانسیل بالای تیم و البته دانش مهدی رحمتی و کادرفنی، در فضایی آرام می توانیم دوباره به موفقیت‌های گذشته دست یابیم و نتایجی در خور شان فوتبال خراسان کسب کنیم. امین قاسمی‌نژاد هم در تمرینات حاضر شد و تیم پدیده همدل و متحد، سال جدید را آغاز کرد تا برای نخستین دیدار با پرسپولیس آماده شود.

بادامکی در خصوص عملکرد پدیده در نقل و انتقالات زمستانی تصریح کرد: اکبر صادقی، روح‌الله سیف‌اللهی، فرشاد فرجی، حسن جعفری و سعید جلالی‌راد از تیم جدا شدند و مهرداد بایرامی، فلاحیان، احسان حسینی، یوسف وکیا و حسام پورهاشم به پدیده پیوستند.

بازیکن سابق تیم‌های ابومسلم و پرسپولیس تهران در خصوص لیست جدید تیم ملی تاکید کرد: اگر اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است، پس باید به او و دستیارانش حق بدهیم که با توجه به پازل‌های تاکتیکی مدنظرشان ملی‌پوشان را به اردو دعوت نمایند. بازی تدارکاتی با سوریه فرصتی مناسب برای آماده‌سازی تیم ملی جهت حضور مقتدرانه در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی است. با توجه به اتفاقات دور رفت دیگر فرصتی برای اشتباه نداریم و امیدوارم با اسکوچیچ و هاشمیان به مرحله بعد صعود کنیم.

بادامکی با انتقاد از بازیکنان جوان لیگ برتر گفت: امسال درست یا غلط با منع جذب بازیکنان خارجی، فرصتی مناسب برای بازیکنان جوان لیگ فراهم شد تا در لیگ برتر به میدان بروند، اما متاسفانه با وجود گذشته ۱۸ هفته از لیگ برتر عملکرد بازیکنان جوان آنطور که باید و شاید نبوده‌است.

وی افزود: اگر مسابقات را مرور کنید، می‌بینید که اغلب بازیکنان بالای ۲۸ ستاره لیگ بوده‌اند و به جز چند استثنا مثل قائدی و نورافکن که چند سالی هست در لیگ برتر بازی می‌کنند و چند بازیکن جوان مثل عرفان معصومی‌نژاد، جوانان لیگ برتر از فرصت به خوبی استفاده نکرده‌اند.

7474