ستاره آبی‌پوش در آستانه یک تاریخ سازی قبل از سرخیو راموس

ستاره آبی‌پوش در آستانه یک تاریخ سازی قبل از سرخیو راموس

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم کهنه‌کار تیم ملی فوتبال کویت تا رسیدن به رکورد بیشترین بازی ملی، تنها به سه مسابقه دیگر احتیاج دارد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال کویت شب گذشته (پنجشنبه) در دیداری دوستانه به مصاف عربستان سعودی رفت و با یک گل شکست خورد. اما اتفاقِ مهم این دیدار، در دقیقه ۷۷ رخ داد.

بدر المُطَوَّع، مهاجم کهنه‌کار و ۳۶ ساله آبی‌پوشان در این دقیقه به جای مهدی دشتی ۱۹ ساله به زمین آمد تا صد و هشتادمین بازی ملی خود را به انجام برساند و از احمد مبارک عمانی با ۱۸۰ بازی ملی پیشی بگیرد. المُطَوَّع هجدهمین سال عضویت خود در تیم ملی کویت را می‌گذراند و طی این مدت موفق به زدن ۵۶ گل شده است.

بازیکن کنونی تیم القادسیه کویت و پیشین تیم‌های قطراس‌سی و النصر عربستان در صورتی که بتواند سه بازی دیگر را برای تیم ملی کویت برگزار کند می‌تواند به رکورد ۱۸۴ بازی ملی برسد. رکوردی که در حال حاضر در اختیار احمد حسن از مصر است. المُطَوَّع در صورت رسیدن به این تعداد بازی می‌تواند در کنار ستاره اسبق مصر در صدرِ بیشترین حضور در مسابقات ملی قرار بگیرد.

البته که سرخیو راموس، کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا هم در تعقیب المُطَوَّع هست. راموس با حضور در ترکیب لاروخا مقابل یونان، برای صدو هفتاد و نهمین بار با لباس این تیم به میدان رفت. باید دید در نهایت کدام یکی از این ۲ نفر می‌توانند به رتبه نخست از حیث تعداد بازی ملی برسند.


7474