تساوی تیم برانکو در مقابل یاران سینگ

تساوی تیم برانکو در مقابل یاران سینگ

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی عمان در دیداری دوستانه مقابل هند به نتیجه تساوی 1-1 رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم ملی عمان که اردوی تدارکاتی‌اش را در امارات برگزار کرده، در ورزشگاه آل مکتوم به مصاف تیم ملی هند رفت. نکته جالب این است که این دو تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی نیز همگروه هستند و حالا در فاصله چند ماه تا برگزاری این رقابت ها، دیدار دوستانه ای را باهم برگزار کردند.

در این دیدار برانکو ایوانکوویچ دو تیم مختلف را تست کرد و شاگردانش نمایش درخشانی را مقابل هندوستان ارائه کردند. در دقیقه 43 این بازی یک ارسال از سمت چپ باعث شد تا مدافع تیم ملی هند یعنی امیندر سینگ به اشتباه بیفتد و دروازه تیم خودی را باز کند و بازی 1-0 شود. نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم ایگور استیماچ سرمربی تیم هند به طور دائمی کنار خط حضور داشت و از بازیکنانش می‌خواست تا دوندگی بیشتری داشته باشند. در دقیقه 52 یک بار دیگر عمان فرصت ویژه ای برای گلزنی داشت اما ضربه مهاجم راست این تیم از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 55 توپ ربایی بازیکنان تیم هند و ارسال روی دروازه باعث شد تا مانویر سینگ گل تساوی بخش را بزند.

10 دقیقه بعد حریب السعدی از روی ضربه ایستگاهی دروازه تیم ملی هند را تهدید کرد اما ضربه اش با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت. حملات شاگردان برانکو تا آخرین دقیقه نیز ادامه داشت ولی آن ها از خلق موقعیت ناکام ماندند تا بازی با نتیجه 1-1 خاتمه یابد.

7474