واران در گفت و گو با ورلد ساکر: وقتی بازنشسته شدم به قهرمانی‌‌هایم فکر می‌کنم نه حالا!

واران در گفت و گو با ورلد ساکر: وقتی بازنشسته شدم به قهرمانی‌‌هایم فکر می‌کنم نه حالا!

پایگاه خبری فوتبالی – رافائل واران،‌ مدافع تیم ملی فرانسه حرف‌های جالبی در مصاحبه مفصل خود با نشریه ورلد ساکر بیان کرده است.

به گزارش فوتبالی، بخش‌هایی از گفت و گوی واران با مجله ورلد ساکر به شرح زیر است:

*وضعیت رئال مادرید تا اینجای فصل؟ استمرار، رمز موفقیت در بالاترین سطح فوتبال است و ما باید چنین چیزی را پیدا کنیم. بازی‌های بوده که در آن بهترین عملکردمان را داشتیم اما باید در نکات اساسی استمرارمان را حفظ می‌کردیم.

*ناراحتی بابت عدم میزبانی فرانسه در بازی‌های یورو؟ تصمیم با ما نیست. بازی در فرانسه عالی است اما تصمیم با ما نیست و باید در شهرهایی که مقرر شده بازی کنیم.

*۲ سال از قهرمانی فرانسه در جام جهانی گذشته که معادل یک عمر نیست اما در عین حال نمی‌خواهم خیلی به آن فکر نمی‌‌کنم. زمانی که بازنشسته شدم می‌توانم به قهرمانی در جام جهانی فکر کنم و درباره آن داستان‌ بگویم.

*در تیم ملی روحیه و اعتماد به نفس وجود دارد نه غرور. زمانی که شما قهرمان جهان هستید بقیه تیم‌ها انگیزه شکست شما را دارند اما باید توقع آن را داشته باشیم.

*ترکیب تیم ملی در حال حاضر تیمی جوان است و ما در حال تکامل هستیم. هنوز همان ذهنیت را داریم اما واقعیت این است که با شیوه متفاوتی کار می‌کنیم.

*من یکی از باتجربه‌ترین مدافعان با ۷۰ بازی ملی هستم؟ مربی به من مسئولیت‌های زیادی داده و مسئولیت چیزی است که به آن عادت دارم. می‌‌خواهم این تجربه را به تمام اعضای تیم منتقل کنم.

*گروه ما در یورو و بازی مقابل پرتغال و آلمان؟ پرتغال و آلمان تیم‌هایی هستند که انتظار دارید در نیمه نهایی یا فینال مقابل آن‌ها بازی کنیم. در تورنمنت بازی به بازی پیش می‌رویم. کدام تیم‌ها ما را نگران می‌کنند؟ ۲ تیم از آن تیم‌ها در گروه ما هستند. تمرکز ما روی آمادگی بالای خودمان است.

*رابطه من و دشان؟ او انسان فوق‌العاده‌ای برای کار است و دانش زیادی دارد. نه تنها اولین بازی ملی من با او بوده بلکه به من مسئولیت‌‌های زیادی داده. می‌خواهم پاسخ محبت‌هایش را بدهم.

* با زیدان درباره موفقیت‌هایش صحبت کنم؟ صحبت با او خیلی خاص است. او آرام است و به خودش ایمان دارد. وقتی کودک بودم الگویی نداشتم زیرا پدرم گفته بود روی بازی خودم تمرکز کنم اما زیدان انسانی خاص است.

*احتمال حضور پوگبا و امباپه در رئال؟ در رئال موفقیت‌های زیادی داشته‌ام و می‌توانم چیزهای زیادی بگویم تا آن‌ها متقاعد به حضور در رئال شوند.

1101