بیل پس از شکست ولز مقابل بلژیک: اشتباه کردیم و مجازات شدیم

بیل پس از شکست ولز مقابل بلژیک: اشتباه کردیم و مجازات شدیم

پایگاه خبری فوتبالی – شب گذشته تیم بلژیک و ولز در چهارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به مصاف هم رفتند که نتیجه کارشان ۳-۱ به سود بلژیک تمام شد. برای ولز ویلسون در دقیقه ۱۱ گل زد اما در ادامه از دقیقه ۲۲ تا انتهای بازی بلژیکی‌ها دی‌بروین، هازارد و لوکاکو گل زدند و کار را به سود بلژیک خاتمه دادند.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفته: خیلی خوب بود که در ابتدای بازی به گل رسیدیم. قرار بود اوضاع بهتر پیش رود اما چند اشتباه اجازه داد حریف بر بازی مسلط شود. می‌دانستیم که حریف تیم بسیار خوبی است. زمانی که شما چنین اشتباهاتی می‌کنید مجازات می‌شوید.

مهاجم تیم تاتنهام در ادامه افزود: در نیمه دوم در بسیاری از دقایق در جریان بازی حضور داشتیم. مطمئنا بابت این شکست ناراحت هستیم اما می‌دانستیم که شرایط سخت می‌شود و باید از نکات مثبت بازی استفاده کنیم. باید به بازی بعدی فکر کنیم. می‌دانستیم در نیمه اول که گل بعدی اوضاع را خراب می‌کند و اگر حریف به گل برسد شرایط برای ما بسیار سخت می‌شود. روحیه خوبی نشان دادیم اما قرار نبود این گونه باشیم. بنابراین باید نکات مثبت بازی را استخراج کنیم.

در دیگر دیدار این گروه هم چک ۶-۲ توانست استونی را شکست دهد.

1101